Czy jesteś przygotowany na wygraną?

Czy jesteś ustalony na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny tudzież odwagi, by zobaczyć, dokąd są problemy tudzież zaradzić je.

Dlaczego? Ponieważ nie wolno przywrócić do równowagi tego, czego się nie wie. Nie możesz również żywić http://www.foit.pl głowy w piach oraz robić tego, co stale robiłeś, ponieważ zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od chwili większej liczby pacjentów oraz zysków? Czy wiesz, bądź tylko zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż owo jest to, jednakowoż jest cokolwiek innego, że jest uszkodzony, iż nie wiesz o ewentualnie nie wcześniejszy skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, aby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze w celu Twojej praktyki natomiast Twoich przychodów, żeby rosły.

Wystarczy odpowiedzieć „tak” względnie „nie” na poniższe pytania, tak aby sprawdzić, azaliż jesteś ustalony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dziś na kanałach multimedialnych a chcą informacji w taki sposób, w który chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą próbować Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą dosięgać wzrokiem Twoje zdjęcia tudzież filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl patrzeć Twój taniec na TikTok – żartując, pomimo tego wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przetrząsać Twoją stronę internetową spośród dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz więc strategii tworzenia natomiast dystrybucji treści wzdłuż i wszerz tam, dokąd mogą stanowić potencjalni pacjenci, tak aby wydobyć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o mrowie wewnątrz drogie, iżby robić reklamę dzisiaj i nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą egzystować niedokładne, gdy dowiadujemy się:

Recepcjonista w żadnym wypadku nie zapytał dzwoniącego, w kto strategia dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze danie rozwijane geneza skierowania, dlatego że platforma komputerowy nie pozwolił jej toczyć się bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste obręb na formularzu przyjęcia pacjenta a pies z kulawą nogą go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, jak zapytany za pomocą telefon, natomiast potem, jak odwiedza http://www.zdancewicz.pl zaś staje się z większym natężeniem komfortowe, białogłowa otwiera się, że nie inaczej to był przyjaciel, który skierował ją naprawdę białogłowa googled ciebie, poszedł aż do witryny, a następnie IG stwierdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie eksplorować na internetowych prowadzi, dlatego że są one zbyt zajęci albo nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, zatem po co wracać sobie głowę
Lub niektórzy personel praktyki próbować dni później a do tego czasu ołowiu wzrosła zimna ewentualnie ich konkurenci obecnie osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jako główny ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, stąd trzeba systemu, żeby skoczyć na tych przewodów natychmiast, podczas gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne przypuszczalny pacjent ma z praktyką jest brane nazbyt nieznacznie w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci w życiu nie zamierzają się z Tobą spotkać, jeżeli nie mogą skiksować recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, aby stanowić postrzegane w charakterze najlepsze, niemniej jednak nie na tak duża liczba na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, prawdopodobny pacjent sprawdził swoją stronę internetową natomiast jest podekscytowany, tak aby skontaminować się spośród tobą, wszak potem zmienia zdanie, dzwoniąc do biura.
Mogli dostać automatyczną sekretarkę lub irytujące drewno telefoniczne czy też apatyczny recepcjonista, jaki nie przeszkadza spojenie z rozmówcą.

Mój kompleks i ja robimy mystery shopping odkąd powyżej 20 lat i oto, co wiem na pewno… KAŻDA doświadczenie przypadkiem wykorzystać spośród http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I lecz dlatego, że przeszkolono ich raz, nie oznacza, iż pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą istnieć monitorowane, skrypty muszą istnieć przestrzegane i odpowiedzialność musi istnieć w miejscu, w następstwie tego everyman aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.