Jak przekonać potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki może znajdować się frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, finanse i wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl z wykorzystaniem drzwi, aliści zanadto wielu z nich nie zająć spośród jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy to twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży dzięki 20 lat oraz pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, dla którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, że możesz ów trudność dosyć łatwo poprawić, tak aby podwyższyć swój dzielnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co w gruncie rzeczy ano kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia zaś miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, iż chcą pozostać konkurencyjni na rynku, wyglądać lepiej teraz, jak są dopiero co upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy zaś chcą wzbudzić nienawiść u starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój chory kosmetyczny chce głowić się się lepiej – kropka! Wierzą, iż lepszy aparycja sprawi, że poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą ale wręcz wyszukać odpowiedniego chirurga, który im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz pochwycić się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami zaś rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz adekwatny wynik, w sąsiedztwie minimalnym bólu a dyskomforcie, a że jego egzystencja ulegnie poprawie.

Zajmujesz się toteż uczuciami. Pacjent utrzymany w porządku chce się zachodzić w głowę wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, charakterystyczny i szanowany. Chce wiedzieć, iż zależy Ci na zanim jak na osobie i iż dasz mu to, czego chce.

Oczekują, że będą traktowani spośród życzliwością oraz szacunkiem i, bez owijania w bawełnę mówiąc, jeśliby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od momentu Ciebie tudzież Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą aż do Twojego konkurenta, jaki potraktuje ich lepiej, zaś oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać z Tobą tudzież Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, że potencjalny chory poczuje się dobrze, aktualny natomiast komfortowy, zaś plus pojęcie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od momentu budowania rapportu na przestrzeni pierwszej ustalenia telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, by Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, wykwalifikowany zaś przeszkolony w używaniu tonu głosu i strategicznych skryptów, żeby „doprowadzić” rozmówcę do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, jeśliby nie prawdopodobnie http://www.suchcicki.pl pokonać za pośrednictwem recepcjonistę, przenigdy nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się najsampierw przedstawić, zaś od tego czasu wyszkolić się imienia dzwoniącego, aby mogła go świętować dzięki skończony czas trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi natomiast sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi istnieć plus wyrobiony w zadawaniu konkretnych pytań tudzież uzyskanie odpowiedzi od chwili rozmówcy, który przenosi je do harmonogramu konsultacji spośród tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich kiedy procedura, którą są zainteresowani, i z kolei rękojmia ich, że jest owo ogromnie popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich z większym natężeniem swobodnie.

Twój recepcjonista musi stanowić również wprawiony w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu dać go aż do nich.

Na przykład, mieć recepcjonista konwersji wcześnie, oferując wybór dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są nadal dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą aż do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt co niemiara czasu między tym, podczas gdy rozmówca dotarł do Ciebie, oraz tym podczas gdy przypuszczalnie Cię odwiedzać jest niebezpieczne. Mogą bez trudu ciągnąć tryb swoich konkurentów, którzy mogą pomieścić scenariusz rozmówcy lepiej ewentualnie pogadać z przyjaciółmi, którzy mówią im z niego i w rzeczy samej dalej.

Wypełnij ów okres opóźnienia oraz zostać w kontakcie spośród potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, podczas podczas gdy oni czekają na ich konsultacji z tobą.

Miej strukturę w miejscu, gdzie „kapie” informacji do nich tak, iż są podekscytowani o pokazując się natknąć się się spośród tobą osobiście.

Na przykład, podczas gdy ale wręcz zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą ewentualnie cyfrowo poważny plik informacyjny gwoli pacjentów, kto zawiera list odkąd Ciebie oraz odręczny glosariusz od chwili koordynatora pacjentów, jaki cieszy się na spotkanie spośród nimi. Dołącz konkretne informacje na myśl procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje i zdjęcie, biografię biura a personelu, zasady tudzież wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem do swojego kanału YouTube, żeby mogli „zobaczyć” cię jako autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz świadectwo z pracy od momentu innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami aż do konta Instagram, tak aby dojrzeć poprzednio / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyniuchać się tak, bez mała nuże Cię poznał zaś pozycjonuje Cię jak eksperta. W ten modus pojawiają się one znacznie bardziej gotowy, żeby ogłosić „tak” aż do Ciebie.