Praktyki od momentu dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest to książka o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiej przyczyny niektóre firmy dokonują skoku od dobrego do wielkiego… oraz inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, lecz jest jeden rozdział, jaki jest w istocie apropos naszej branży, iż chciałem się przedtem spośród wami podzielić oraz nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, mimo to oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji notorycznie wyglądają podczas gdy dramatyczne wydarzenia dla tych, którzy obserwują z zewnątrz, lecz są no tak organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają za pośrednictwem długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej lub szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre oraz wielkie firmy podążały w ciągu przewidywalnym wzorcem budowania a przebijania się, który wymaga wysiłku, żeby się rozkręcić, jak ciężkie koło zamachowe; atoli gdy obecnie się rozkręci, nabiera rozpędu i trafia w artykuł przełomowy, jaki staje się nie do zatrzymania zaś przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale gros firm działa podług innego schematu… pętlica zagłady.

Zamiast kumulować impet, starają się zignorować przebieg budowania oraz w tej chwili przeskoczyć do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, jakkolwiek krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, gdyż nie udaje im się zdołać zachować spójnego kierunku, wobec tego próbują innej krótkoterminowej taktyki, by utrzymywać się natychmiastowe rezultaty oraz bardziej rozczarowujące wyniki zdarzają się w celu dalszego rozczarowania, tudzież chwilowo są w pętli zagłady tudzież zmierzają aż do katastrofy.

To samo przebieg zdarzeń się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne ewentualnie przeciętne staż gonią w ciągu krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, kapitał natomiast zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być może jest owo firma internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, czy też katalogów, bądź mediów społecznościowych.

Próbują czegoś przy użyciu łysek lub dwa, nie podoba się wyniki, stąd skaczą z tego aż do innej strategii obiecując stanowić świętym Graalem.

Ale zupełnie nie pozostają całkiem długo, ażeby uzyskać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest z doborem pacjentów.

Wiele praktyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta veto pacjenta kosmetycznego, jaki byłby godzien 10x ich początkowej inwestycji, gdyby ulokować plan w miejscu, żeby je pielęgnować, więc dokładnie stają się staż „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi rutyna odnosząca sukcesy, tak aby sterczeć się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji tudzież utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy a siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki zaś dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie oraz NIE zmieniają kierunku dla krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które nieustannie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane praktyki określają, kim są ich preferowani a najbardziej dochodowi pacjenci kosmetyczni; potem określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą tudzież budują zaufanie z tym pacjentem przedtem spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką od chwili pierwszego telefonu, który wykonują, tak aby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji zaś dalszych działań. Dają pacjentowi sprawdzian WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, ażeby powrócić, recenzja, odnoszą się tudzież udostępniać na własnych platformach społecznych, skutkiem tego inni potencjalni pacjenci odkrywają cię tudzież ukończyć przez swoje procesy, natomiast oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się zaś akcji na społecznych w takim razie więcej pacjentów uczynić to samo zaś no tak potem natomiast nie inaczej dalej.

Więc chwilowo masz proces a schemat, jaki buduje rozpęd, przeto masz żelazny ruczaj pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To w żadnym wypadku nie było ważniejsze aniżeli teraz, by Twoja wprawa działa gdy przyzwoicie naoliwiona maszyna, która przypadkiem dochować się burze konkurencji a COVID i lada co innego przychodzi na nasz sposób.

Skontaktuj się ze mną, o ile mógłbyś skorzystać z pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od 20 lat a mogę zaoszczędzić Ci bezlik czasu, pieniędzy oraz kłopotów.