Trendy w przyciąganiu pacjentów

Rok 2020 rozpoczął się super a w tamtym czasie wydarzył się COVID-19. Całkowicie wstrzymał jego osoba funkcjonowanie na masa miesięcy.

Jednak spowodowało to oraz mamuci przebieg wykorzystania mediów społecznościowych za pośrednictwem niedoszłych pacjentów kosmetycznych. A owo z kolei stworzyło ostrą konkurencję między chirurgów http://www.furmankiewicz.pl, tak aby wywlec uwagę pacjentów, którzy są gotowi na usługi kosmetyczne.

Podczas podczas gdy większa część chirurgów cieszy się w tym momencie wzrostem popytu na odmładzanie kosmetyczne, nikt nie wie, co przyniesie przyszłość.

Oznacza to, że jeżeli chcesz mieć więcej leadów, więcej zapytań, więcej konwersji, więcej pieniędzy i większy wzrost, mądrze jest słusznie dobrać swoje plany przyciągania pacjentów.

Oto 3 trendy w przyciąganiu pacjentów, które mają na Ciebie najogromniejszy wpływ, i także strategie, które pozwolą Ci się aż do nich dostosować:

POPRAW SWOJĄ MARKĘ

Wzrost technologii niechirurgicznych czyni tę branżę ogromnie atrakcyjną gwoli dostawców spoza głównego nurtu, którzy chcą zarobić, dlatego obecnie konkurujesz o przychody spośród zabiegów kosmetycznych z internistami, ginekologami, NP, PA, RN, med spa, technikami laserowymi, a nawet kosmetyczkami.

Nadszedł czas, iżby sławić się swoim szerokim chirurgicznym szkolenia a doświadczenia. Pokaż swoje stopnie medyczne, certyfikaty, nagrody, tablice, PR a swoje wysiłki pro-bono.

Edukuj pacjentów na materia chirurgicznych a niechirurgicznych procedur oraz jak funkcjonowanie jest konieczna http://www.kielczykowski.pl, iżby utrzymywać się pożądane rezultaty. Następnie pochwal się swoim doświadczeniem chirurgicznym spośród doskonałymi zdjęciami przed/po innych prawdziwych pacjentów, którzy mieli ten tenże sam problem, który byłeś w stanie naprawić.

Innymi słowy, zrób wielką sprawę z rzeczy, których Twoi konkurenci nie mogą, nie chcą bądź nie robią.

I, podczas gdy mówi Jeff Bezos spośród Amazon, „Branding jest tym, co ludzie mówią o tobie, kiedy nie ma cię w pokoju”.

Dobrze żeby było, gdybyś zbudował swoją markę w oparciu o zaufanie, obronność natomiast doskonałą obsługę klienta.

RADZENIE SOBIE Z PRZECENAMI

Jeśli chodzi o cenę, nie można dłużej pomijać tego, co potencjalni pacjenci widzą na rynku. Są oni bombardowani specjalnymi ofertami oraz promocjami. Kiedy obniżki cen są powszechne, pacjenci nie są w stanie odróżnić ceny odkąd wartości.

Jeśli nie wykonałeś dobrej roboty wyjaśniając, po co oferujesz o sporo więcej wartości niż konkurenci obniżający ceny, ci potencjalni pacjenci nie mają wcale dobrego powodu, aby zrewanżować się wyższe ceny.

Proszę, nie traktuj tego lekko. Oczywiście, nie trzeba współzawodniczyć jeno ceną. Ale MUSISZ współzawodniczyć w oparciu o markę.

Oznacza to, iż więcej czasu tudzież wysiłku poświęcasz na edukację potencjalnych pacjentów na temat swoich doskonałych umiejętności oraz wiedzy, dajesz im niesamowity wynik, oraz następny WOW im spośród dodatkową wartością obsługi klienta.

To jest sposób, w który pacjenci czują się, że sprawia, iż są chętni http://www.sprycha.pl natomiast szczęśliwi, tak aby odpłacić się więcej, by być w użyciu więcej.

Chodzi o to, aby poświęcić czas, kapitał tudzież trud na przyciągnięcie najlepszych pacjentów jakości do Ciebie, którzy dbają o swój status, polepszać związki spośród nimi tudzież ochronić je wraca, ponieważ „wartość” Ciebie tudzież Twoich usług więcej niż oszczędzanie dolara.

W związku z tym, chcesz również ożywiać tudzież upodobać sobie tych pacjentów, którzy pomagają Ci polepszać Twoją praktykę organicznie w poprzek powracanie, polecanie a recenzowanie, więc sprawdź KiSS Rewards Club, żeby zautomatyzować ów proces.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE DOMINUJĄ

Umieszczanie postów na Facebooku tudzież Instagramie było kiedyś zabawą, natomiast teraz jest koniecznością. Nadszedł czas, iżby dowiedzieć się, jak otrzymać trakcję blisko użyciu tych platform komunikacyjnych, jako że jest to miejsce, gdzie wszystkie gałki oczne poszły.

Możesz pisać w ciągu na próżno w ciągu pomocą edukacyjnych oraz rozrywkowych postów, wprawdzie platformy http://www.dobrosz.pl są lecz pokazując swoje posty aż do 5-10% swojej publiczności, bowiem chcą, by odwzajemnić się za reklamę.

Aby owo zwalczyć, upewnij się, iż jesteś łącząc się z listy pacjentów za pomocą poczty elektronicznej, podczas gdy oraz od chwili większości swoich pacjentów nie widzą cię na mediach społecznościowych, podczas gdy myślisz, że są.

I tu jest kolejne wyzwanie spośród mediów społecznościowych. Nie jesteś właścicielem danych. Platformy mogą wyłączyć swoje konto na fantazja zaś sprawiają, że znikają z platform.

Aby przewyższyć ów problem, być wyposażonym swoje posty odnośnik aż do swojej strony internetowej, dzięki po co jest dozwolone zbierać publiczności nazwę, e-mail, oraz komórkę natomiast pielęgnować tę relację.

Oto więcej strategii, które pomogą Ci uzyskać trakcję w mediach społecznościowych:

Kampanie reklamowe

Jak jesteś boleśnie świadomy, o ile próbowałeś robić dobrą prasę na platformach mediów społecznościowych, chirurgia plastyczna nie dogadać się przyzwoicie ze względu na istota treści.

Jesteś o chód od czasu porno, jesteś postrzegany jako namawiając konsumentów aż do zabiegów medycznych zaś jesteś rani konsumentów poczucie własnej wartości.

Dlatego no tak trudno jest http://www.cukierski.pl dostać swoje reklamy zatwierdzone.

Jesteś forsowny „zapłacić, iżby grać”, iżby otrzymać dziedzina publiczności powinno się gdy miałeś aż do z telewizji, radia tudzież biuletynów, bowiem dyskryminować własny organiczny zasięg, mimo to widzisz catch 22?

Platformy wymusić aż do reklamowania YET nie zatwierdzą swoje reklamy – szalony!!! Oto, co zdziałać …